Isnin, 7 September 2009

SELAMAT MENDUDUKI UPSR ..ANAK KU



Tatkala aku menaip ni semasa aku berada di tempat kerja.. lepas ada kelas td, takde ape yang nak di coretkan jugak dalam blog nie.. cuma sengaja nak menggerakkan blog ini agar sentiasa update. ceritanya minggu lepas biase saje.. sesi bermonolog aje.. heheh nothing much!

Tapi hari ni sebenarnya hari penting bagi anak aku yg sulong. UPSR.!! sejak seminggu lepas aku menyarankan anak aku untuk berehatje (tempoh bertenang) jaga kesihatan, bykkan solat hajat tambahan pula bulan ramadhan ni elokle. aku tak benarkan dia terlalu stress & rasa tertekan dia nak ape saja aku sediakan.. tengok buku pun sekadar mengimbas kembali je serta buatlah latihan2 sekadar mampu.. cukuplah dgn persediaan yg ada tu. sbb masa skrng bukan utk study lg kalu nak study 8 bulan yg lepas.

So hari ni ayah ucapkan selamat berjuang..selamat memduduki peperiksaan kepada anak ku serta seluruh pelajar yg tahun 6 ..good luck!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan